Kızım 7 aylık olucak, doktorumuz 6.5 aylıkken et başlayabilirsiniz dedi kıyma alıp kavurdum parmağımla da ezip birazcık vermeyi denedim pek yemedi sonra da kaldı öyle şimdi tekrar vermek istiyorum ama kıymayı nasıl çiğner dişleri çıkmadk, sizler başlangıçta nasıl verdiniz nasıl yedirdiniz merak ettim? Çorbaya falan koyarım ama hani şimdi başta tadım yapıyoruz ya o yüzden sade vereyim dedim ama öyle de nasıl yiyecek dedim sonradan aklıma da çözüm gelmesi kaldı öyle hemde biraz daha büyüsün zaman geçsin dedim ama başlamak istiyorum protein alması açısından