tosuncukannesi turkuaz1290 sanmıyorum bezini sıkı bağlasam iz yapar bence bizimkinde hiç iz olmuyor 🤷♀️
tosuncukannesi Oglusum5357 eşim ve ailesi çok destekçi zaten onlar olmasa napardım bilmiyorum Allah gerçekten size sabır vermiş
tosuncukannesi Burcukaran kendimi de geçtim artık ağlarken boğazı acıyor öksürmeye başlıyor boğazı tahriş olcak diye korkuyorum
tosuncukannesi ebrualp ayy bizimki inşallah çingene salıncağında bali durur o kadar uzun sürmez 😔 sizdr biran önce atlatırsınız insallah
tosuncukannesi DenizAlpinAnnesi bende bilmiyorum iste aslında internette yazan kolik belirtilerinin çoğu var ama öyle olmazmış nasıl olur diyorum kolik olsa anlarsın diyor
Smrenes Bebeğinizi alıp birlikte duşa girmeyi bir deneyin birde bacaklarını karnına doğru ileri itip çekin gaz sancısı olabilir her ne kadar çıkartıyor olsa da Bi sıkıntısı vardır mutlaka.. Açlık durumu nasıl? Kucağınız da uyumuyor mu aslında sallanmak için daha çok ufak eğer kolik değilse.. Altını açtırıyorsa güzelce masaj yapın altı açık kalsın sırtına falan..
tosuncukannesi Smrenes birlikte duşa girmek dışında söylediklerinizin hepsini yapıyorum ama suyu çok sevdiği halde yıkandığı günler normalden dahada huysuz oluyor 🤷♀️ sütüm çok az hem meme hem mama olarak gidiyoruz doydugunda biberonu bırakmayı biliyor eğer mama bitmeden doyduysa diliyle iktiriyor
Seker_serbet1 tosuncukannesi 71 günlük Doğdugu günden beri ağlıyor, almadığım salıncak, beşik, biberon emzik kalmadı
Seker_serbet1 tosuncukannesi inan bilmiyorum ama benim kızımda laktoz toleransı oldugundan damla kullanıyorum ve gaz probleminden, hani dualarla geçiyor günümüz hele aksam oldugunda başlıyor bizim kinin ağlamaları yoğun şekilde
Aryasare tosuncukannesi Benimki 2 bucuk aylık yeni yeni ağlamaya başladı eskiden ağlamazdı bu kadar. Ağladıgı zaman onun sesini bastıracak sekilde ninni söylüyorum hiç susmadan uyuya kalıyo kucagımda. Aynanın karsısına geçipte söylüyorum hem beni de izliyo o arada
tosuncukannesi Aryasare bazen inatlasiyorum ağlasanda kaldırmıcam diye ama katılma huyu var kaldırmak zorunda kalıyorum
Seker_serbet1 tosuncukannesi şükür canım, sanki herşey benim bebeğimde toplanmış bazen yılacak gibi oluyorum hem az emiyor, hem gazlı, kolik, alerji valla, şükür yine de ama süt sağmaktan, uykusuzluktan, milletin lafından bıktım 🤦♀️
tosuncukannesi Seker_serbet1 öyle deme canım ne kadar aglasalarda yorulsakta onların sadece bize ihtiyaçları var biz vazgecemeyiz
Tudaa tosuncukannesi canım benim kızımda gazını rahat çıkartıyordu ama yavrum o kadar gazlıydıki bitmiyodu ve baya ağlıyodu biz biogai damlasını ve renudix gaz damlasını kullandık geçti çok şükür belki oda gazdan ağlıyodur biogai tavsiye ederim
tosuncukannesi Tudaa biogai kullandık hiçbir etki etmedi bize sab simplex kullanıyoruz bununla çok rahatladık kendiside gaz çıkartmaya başladı