tosuncukannesi sizi okadar iyi anliyorum ki bende bu yollardan geçtim bebeğim kolikti ve hiç durmuyor du ama çok şükür 3,5 ay sonra düzeldi. Gaz yok demişsiniz ama eminmisiniz karni yumuşak olsa bile sindirim sorunu oluyor taki bağırsaklar alişana kadar. Sizin için ne kadar zor ise bebeğiniz için daha zor oda dünya ya size her şeye alışmaya çalişiyor ve sadece sizi tanidiği için hep size yakin olmak kokunuzu almak istiyor. Biraz daha sabredin inanin geçicek sonra bebeğiniz gülmeye başlicak etrafi keşfedicek ve her şey daha kolay olucak 💕 Eğer mümkünse aileniz den yardim alin sizde biraz nefes alirsiniz