Bu habere denk geldikçe keşke hiç bilmeseydim diyorum uzun zamandır bu kadar derinden bir olaydan etkilendim mi hiç hatırlamıyorum. Bir anne olarak içim acıyor. Minicik bebeğe değil yapan aklının ucundan geçiren her kim varsa hepsinin acılar içinde yok olmasını diliyorum. Allah hepsinin belasını versin umarım yaşattıklarının bin katını yaşamadan ölmezler.