bizdejantikizlardik Esoz1110 Çok üzüldüm Sıla bebeğe. Böyle alıp sarılıp saatlerce onun için ağlayasım var. Neler yaşadı minicik bedeni.
Esoz1110 bizdejantikizlardik Bende aynı ya kıyamam ağzında emziği ile resmi kaldı geride ufacık bedeni ne istediniz
alpsmother_ Esoz1110 Çocuk katillerine tecavüzcülerine kadın katillerine idam gelmeden bu pislik bitmez ülkenin boku çıktı arkadaş yediğimiz içtiğimiz de mi sorun var insanlara ne oluyor böyle
Birdunyabircennetannesi Esoz1110 Gördüm Allah belalarını versin Kurtuldu kuzum Artık bunu diyorum sadece
Esoz1110 Birdunyabircennetannesi Dün tedaviye yanıt vermiyordu diye habere denk geldim bugünde öldü kıyamam ya 😔