Ben gece prıma kullanıyorum, gunduze de uygun fıyatlı ararken hepsını denedım , bırtek baby turco yapmadı ama yazın cok terletır gıbı geldıgı ıcın almak ıstemedım bıraz naylonumsu gıbı, GooN a gectım hıc pişik yapmadı. Arada ındırıme gırmış dıye molfıx flan aldıgım oldu tekrar hemen pişik yaptı , bu arada benım oğlumun pişiği de kolay kolay gecmez ne ılaclar kremler fayda etmedı, çok umutsuzca kullandıgım Chicco nun pişik kremi geçirdi sadece, içinde %10 çinko oksıt var hızlıca ıyılesıyor