Kızlar..
oğlum 10 ay 11 günlük. Doğduğu ilk günler slepy naturel kullanıyordum. Daha sonra arkadaşımın tavsiyesi ile slepy extrsya geçtim daha ince yapısı daha rahat ettim. Uzun süre onu kullandık aslında, ıslak mendil de slepy yeni doğan başka değişimimde pişik oldu. Veya bez pişik yapıyordu ben ıslak mendile bağladım. Bi ara molfix ve bebem naturel denedim ama ikisi de aynı şekilde pişikle sonuçlandı. Poposu genel de kızarık oluyor ama hafif, son slepy paketini kullandığımdan beri pipi çevresi de benek benek isilik oldu. Ne yapacağım, neye geçeceğim şaşırdım. Bezi de bitti bez almam kazım. Var mı öneriniz? Pişik kremi önerinizi de alırım. Bepanthol kullanıyordum iyi gelmedi, sudocrem aldım o güzel evet ama bu pipi yanındakilere oda etki etmedi, hametan aldım şimdi. ( bir de doktorumuz bir tane önerdi ama onu sürekli kullanamıyorum) Bana öneri fırlatın 🥲