Kolik teşhisi koydu mu doktor çünkü idrar yolu enfeksiyonu var demişsiniz benim de bebekken böbrekte ve idrar yolunda enfeksiyon vardı 15 yaşında geçti. Yıllarca tedavi gördüm hastanede yattım dönem dönem yani umarım koliktir annesi o muhakkak geçiyor. 6 ay Max benim bebeğim de kolikti baktırdım baya bendeki sorun mu var yoksa diye şükür yoktu böyle bir şey. 6 ay tek başına uğraştım geçiyor annesi merak etme. Gaz kolik masajları yap rezene iç sen ve kimyon tüket gerekir ise kimyon çayı iç. Sonra ayaklarını ve karnını sıcak tut o kadar