gerçekten çok bunalmış durumdayım kızım sabah saat 9 dan akşam sekize kadar ağlıyor 41 günlük annem olmadan asla bakamıyorum kızıma sürekli ağlıyor kesintisiz doktora götürdüm tahlil yaptırdım idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullandık gazını da alıyorum ama kafamda oturtamıyorum neyi var neden böyle diyip duruyorum gündüz asla uyumuyor uyusa bile 10dk uyuyor ne zaman geçecek bu lütfen bana yardım edin