Bebeğim 20 günlükken uyuza yakalanmıştık ailecek. Kükürt ve vazelin birleşimi bir ilaç hazırlamıştı eczacı. Bizim ilaçtaki kükürt oranı daha fazlaydı bebeğin ilacına göre. Her gün kıyafet değiştirdik. Her yere çarşaf serdik ve her gün değiştirdik. Temizlemesi zor olan şeylere temas ederken eldiven taktık. Bütün kıyafetleri yüksek derecede yıkadık ve deli gibi ütü yaptık her şeye. İlaç kullanma sürecimiz bittikten sonra da 1 haftalığına başka bir evde kaldık. Bu şekilde 15 günde falan atlattık. Paranoyak derecede dikkat etmiştim ama o 15 gün canımdan can gitti