Prenses21 pupp olabilir mi peki sizdeki çevremde olanlar var kaşıntı kabarıklık şeklinde tek doktorla kalmayın bir kaç doktora gidin bende doğumdan sonra oldu kaşıntı kabarıklık bi doktor uyuzsun dedi iki doktor alerji dedi alerji diyen alerji hapı verdi şükür geçti yani tem doktora kanıp uyuzum diyip ilaç kullansaydım bebeğimi emziremicektim o yüzden tem doktorla kalmayın belkide uyuz değil pupp ya da başka bir şeydir umarım geçer kaşıntınız ve güzel doğum diliyorum sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza❤️🙏🏻