TulayGeriDon Ben de onu söylüyorum. Yenidoğanken de vücut ısısı normal olarak yüksek olabilir diye yani. Hastalık dışı zamanlarla da ateş kontrolü yapılıp bebeklerin kendi normal vücut ısıları öğrenilmeli. 37,2′yi baz alsaydım doğdukları andan itibaren çocuklarımı hep hasta zannederdim ve gereksiz müdahale edilmiş olurdu. Onu belirtmek istedim.