seymasimsek12 laura_ kıyafetlerine dikkat ederek gözlemleyin biraz. Belki kalın giydirmiş olabilirsiniz. Bebeğinizin olduğu alanın sıcaklığı da yapabilir. 37,5 dan sonrası ateş artmaya başladı demektir.
caspermama laura_ 36,5 zaten normal insan sıcaklık seviyesi. 0,1 , 0,2 lik dereceleri problem edecek kadar takıntılı olmayın bence
seymasimsek12 laura_ aşırı aşırı kalın olmasın tabii. Siz gözlemleyin bebğinizi. Burun temizliği çok önemli onu hiç ihmal etmeyin. 37,2 37,5 dan sonra yüksek ateş oluyor.
laura_ MinikPandam_ burnu tıkalı hep açıyorum cuma günü aile hekimine finlrttim ciğerlerini temiz dedi çok evham yapıyorum hastalanacak diye her emzirme öncesi serumla deniz suyula çekiyorum temizliyorum burnunu
MinikPandam_ laura_ en iyisini yapiyorsun. burnunu düzenli olarak temizlersen hem rahat nefes alır hem de enf. kapsa bile ciğerine inmesini engellersin. sf ve şırınga ile burun açmayı düzenli hale getirirsen rahat edersiniz. ama her açmada aspiratör kullanma eğer çok tıkalı değilse çünkü burnunun içindeki damarları tahriş edersin
laura_ caspermama diyorum ya ablası çok fena hasta ondan kaptı burun tıkanıklığını hasta olursa diye korkuyorum daha çok küçük
ppzeynep TulayGeriDon Benim çocuklarımın kulaktan normal vücut ısıları 37,6🥲 Yüksek ateşte 41′i görebiliyorlar o yüzden. 39 olmadan hasta oldukları bile belli olmuyor.
taa Ay bir an acaaba 38 mi diye yeniden baktim da bu evham dehil baska bisi bilmesen bile googleye yazarsin bakarsin normal degerini . Saka mi yapiyorsun acaba bize
laura_ taa korkuyorum hanfendi 5 yaşında ablası hasta o bile çok ağır atlattı sabahladık onunla kaç gün ve ona kardeşiyle temas etmemesi gerektiğini anlattım yaklaştığında uzaklaştırdım ama yinede burnu tıkalı hasta olmasından korkuyorum çok küçük daha az anlayışlı olun postu da beğenöediyseniz çıkın gidin postumdan cevap vermek zorunda değilsin
laura_ MinikPandam_ sıktığımda inmiyor sümük bende çekeyim gelsin rahat etsin bebeğim diyorum yanlış mı yapıyorum
MinikPandam_ laura_ yanlış değil ama her defasinda yapmasan daha iyi. sf aciyor illa dışarı çıkmasına gerek yok genzinden akıp gider
taa laura_ her anne korkar bebegi icin fakat 36 derecenin normal oldugunu da 2 kez anne olmussun bilmemen biraz ironik olmus haaanfenndi . Doktora gotseniz güler işlem yapmaz (icinden )
kbraalparslann laura_ Bebeklerde 38 ve üstü ateş anlamına geliyor rahat olun , burnunu serum ile temizleyin rahatlar . Benim bebeğimde öyle oldu günde 4-5 defa temizleyip aspiratörle çektiriyordum hemen atlattık çok şükür
laura_ kbraalparslann teşekkür ederim hemen geçer inşallah ya ikinci çocuğum ama insan ilkmiş gibi tecrubesiz oluyor