Ednurr7 bende bundan korkuyorum işte. Sağlık ocağı hemşiresi 6. Ay aşısında az bişey aşıya getirmeden yumurta beyazı ver alerjisi var mı bak ona göre aşı yapıcam dedi. Ben şimdi sarısını verince kusuyor dersem yapmaz sanırım zaten dimi? 9. Ayında götürecektim kontrole hastaneye ordan sağlık ocağına geçmeyi düşüyordum aşı için. Acaba daha önce doktora götürsem sonra ayrıca mı götürsem aşıya. Doktorun dediğine göre hareket ederdim