Merhaba. Bebeğim 7 aylık oldu bugun ilk deda yumurta sarısı verdim haşlayıp. Bide avokado verdim ama onu daha önceden vermiştim bir belirti yapmadı. 2 saat içerisinde kusmaya başladı doktora götürdük kan testi ajerli testi v.s yapmadı. Çok kustu ve şuan mide bulantısından hiçbirşey yemiyor. Ne emiyor ne mama. Bu şekilde yumurtadan kusan oldumu aranızda?