hellokitty8 valla ben günlük topluyorum robotu salıyorum yarım saat sonra aaa aynı o kadar kısır döngüdeyim ki büyük temizlik yapmam lazım yapamıyorum o olmayınca böyle üstünkörü ne kadar olursa oluyo biri 5,5 yaş biri 4,5 ay iki oğlum var büyük okula gidiyor onun derdi bitmiyor getir götür beslenme kıyafet ufaklık zaten koala gibi yapışık bu ara hava iyi diyede eşimle hep dışarı falan çıkıyoruz son günler diye iki gün sonra eve kapancaz zaten mecbur o zaman yapacağim inşallah şuan sadece son günleri değerleniyoruz 🤭