Ben hergün süpürmüyorum artık yani artık dediğim iki hafta oldu olmadı oğlum ne gündüz uyuyor ne gece bu ara bende mutfağı süpürüyorum sadece zaten giyinme oda ve bizim oda birsey olmuyor olursa oturma odası baktım kötü hemen o zaman yapıyorum napim yapamıyorum bu ara balkon bu hafta iki kere yıkadım az önce yine yapayım dedim cam balkon yok cadde oturuyoruz birde çok adi yapmışlar zemini fayans yapsalardı ne güzel sil geç silinmeyen bir zemin üstüme toz birikse kararıyor iğrenc bir görüntü oluyor neyse yıkayım dedim daha yeni uyutmuştum uyandı bıraktım napim amaaan