g_tm59 Bunları yazan muhtemelen ruh hastası ergenler evet kötülükten beslenen oluşumlar var ama nealaka şimdi infulecerlar.Onlarda masum değildi sonuçta. Bu psikopat ergenler kendilerini çok önemseyip dikkat çekip ilgisiz ve sevgisizliklerini böyle gidermek istiyor.Kötülüğenhizmet eden gruplara girip fırsattan istifade biz yaptık diyererek reklamlarını yapıp ilgisiz ve sevgisiz büyüyen çocukları kandırıp grup, birlik psikolojisiyle kendilerini değerli hissetmeye çalışıyolar bunu da kötülüğü seçerek yapıyolar. Kötü oluşumlar iş başında çocuklarınızı koruyun , ilgilenin akranlarına , arkadaşlarına dikkat edin. Herkes eğer çocuğu anlayacak yaştaysa alsın karşısına konuşsun güvende olduğunu ama dünyada böyle kötülüklerin çok olduğunu dikkat etmeleringerektiğini ve her zaman yanlarında olscağınızı söyleyin. Herkes çevresini iyiliğe yönlendirmeye çalışsın. Kimse kimseninnkuyusunu kazmasın, kıskanmasın, iyilik yapsın, kapısının önündeki hayvanları dahi besledin. Medyanın dayattığı saçma program ve haberlerle sizi uyutmalarına izin vermeyin. Bizi bunlarla oyalarlarken kötüler çalışıyor savaşlar kapıda, siyasiler tutuşmuş halde. Herkes sakinliğini korusun