Çok korkuyorum çocuklarımı alıp köye yerleşmek tek başımıza kalmak istiyorum herşeyden herkesten uzak saçma pskolojim bozuldu çocuklarımı nasıl koruycam diye eşim diyor zincirle mi bağlayacaksın eve diyor illaki büyüyüp sokaga çıkacaklar diyor böyle giderse yaparım dedim bu lafıma kendim bile şaşırdım