Snowglobe ikinci çocuğum bu benim ilk çocuğumda ben böyle bir şey görmedim konuşarak iletişim kurarak her şeyi hallediyordum ağlasa bile. Ama bu çocuğumda neler gördüm neler iletişim asla işe yaramıyor istedikleri olsa bile ağlıyor oda yetmiyor hep dediğim olsun diyor her gün dediğim olsun diyor bir kere dediği olmayınca 3 4 gün etkisinden çıkamıyor sabahları ağlayarak kalkıyor unutmuyor malesef bazen ağlarken kendi haline bırakıyorum bu seferde ağlarken altını ıslatıyor