Snowglobe biizmki 1 aydır okula gidiyor sabah 9 dan akşam 4 buçuğa kdr. Ben de öğretmenim inanın okulda evde kdr yorulmuyorum . Hafta sonu gelmesini hiç istemiyorum. İki gündür özellikle çok ağlıyor sinirlendi mi eşyaları fırlatıyor. Gece çişi gelmiş çişim var diyor kaldırdım WC ye götürdüm yapmıcam diye ağlıyor odaya gitti oyuncaklarını atıyor yere, gecenin 3 ünde bide…. Sinir geldi bana. Komşular kimbilir ne dicek bize diye düşündüm. Aslında neşeli bi çocuk ama böyle bazen dengesiz tavırları oluyor duygu değişimleri olıyor, o zorluyor bizi. Okulda da böyle değil çok sakin uyumlu söz dinleyen bir çocuk. O yüzden okuldan hiç gelsin istmiyorum. Hafta sonu olsa hafta sonu bile veririm o derece. Evde başka okulda başka bi çocuk. Bilmiyorum herkesin ki mi böyle. Benim çevremde de tesadüfen daha az sorunlu çocuğu olan kişiler var tek sorunlu benim oğlummuş gibi geliyor bu da canımı sıkıyor