bianneo yaklaşık 2 senedir kullanıyorum asla makineye atmadım elimde yıkadım ve o şekilde devam ediyorum sıfır koku yani kokanlar bence makineye atmıştır diye düşünüyorum plastik tahta kaşık tarzı ürünleri makineye atmam çünkü deterjanı tam olarak arıtmıyor çoğu ürünü önce çalkalar sonra kullanırım tik oldu bence çocuğa bir yemek tabağı alınmalı neden onu görünce yemek vaktinin geldiğini anlıyor ona özel olduğunu onun olduğunu biliyor gibi gibi