bianneo Hiç almayın ya ne gerek var. Mis gibi porselene ne olmuş yani. Zaten siz yedireceksiniz atma gibi bir şey olmaz. İlerde de bu melamin mi diyolar o tabaklardan alırsınız.
Oioi abartıdan başka bir şey değil ve iğrenç geliyor bana silikonda yemek