Birgaripkull Alperen2020 ben de çok kullanıyorum sayılmaz ama size özelden numaramı atabilirim :) Ordan bana dönüş yapabilirsiniz
BerenandMom Ummhnsmt ben çok memnunum çok güzel sağıyor kurtarıcım oldu nasıl memnun değiller sasirdim
Mlkn Bende de mochi war 100 tlye almıstım sadece 2 defa kullandım 70 tlye werebilirim isterseniz kızlar
Ceydakoruc Ulkumm evet almayı düşünüyorum da kusura bakmayın yazamadım bebeğimle uğraşmaktan istek gönderiyorum hemen keremceydaa hesabım
Ceydakoruc Ulkumm gönderdim hatta mesajda attım a&ü göçmen gelini yazıyo profilde o değil mi? Keremceydaa hesabım profilimde Eylül Meva yazıyo siz bana gönderin isterseniz