Elele seda1766 bende var ilk çıktığında almıştım ilgilenirseniz eğer ama içinde tıpa dedikleri şey yok ilk çıktığında o yoktu çünkü 🤷🏻♀️
Yucar Ummhnsmt Fethiyedeyim ben. Kullanimi zor dedigim gibi o da benim gogusum kucuk oldugu icin tutmadi vakum gibi dusunun sarmayinca gogusu dusuyor 😬
bayankitapkurdu seda1766 ben aldım sağma işi asla yapmıyor sadece birini emzirdiğim zaman diğer göğsümden süt geldiğinde toplamayı iyi yapıyor. Onun dışında çok da gerekli değil. Boşuna alırsın
Birgaripkull Bende de var almak isteyene 45 tl ye verebilirim. Okula başlarsam diye almıştım gerek olmadı başlamadım işe. Tıpası kapağı var herşeyi
Alperen2020 Birgaripkull merhaba ben almak istiyorum satmadıysan sütüm az ama emzirirken elektrikli pompa ile sağım yapamıyorum denemek istiyorum mochi pompayı