serendipity16 Papatyaa21 5 aylık olacak. Bizimki demir ilacını seviyor ona ağzını açıyor çok şükür onu da sevmese her gün çok zor olurdu ya kısa süreli ilaç verirken bile çok zorlanıyorum benimki oyuncakla falan da kanmıyor uykusunda bile aynı
Papatyaa21 serendipity16 ilaç içirmek bizim içinde çok zor sadece d vitmainini sever sizi anlıyorum gece ateşlenirdi ilaç içiricem diye perişan olurdum
komik Bende bugun bime gelen siringa gbi kasik gelmiş onunla veriyorum dha onceside siringayla veriyorum