Şurup vermem lazım ama asla ağzını açmıyor uykuda denedim az önce yok yine ağzını açmıyor asla emzik veriyorum kandırmaya çalışıyorum olmuyor şırıngayla denedim yine aynı hep dışarı attı antibiyotik içmesi lazım ama yok yani çok zor şurup vermek mamasına katsam olur mu ya belki biberonla içer 😕