Deletedmom_206 ysmnabd ysmnabd Gerekli bir ürün değil ki. O para asla etmez. Ben 80 tl ye almıştım e bebekten. Daha fazlası etmez.
sarebhrysn Ben 1 senedir kullanıyorum koku olmadı makineye hiç atmadım. Koku olanlar için ose bir video görmüştüm fırına koyup bir süre içinde bekletiyordu kac derece hatirlamiyorum
mom1900 papatya122 bime gelecek olan mama sandalyesinin içi çok küçük bir arkadaşım almıştı çocuk 1 yaşında zor girer yani minder koyunca alan kalmıyor.
sehpayacarpanserceparmak_ Arkadaslar kesin bilgi veriyorum bim a101 vs buraya gelen urunler kesinlikle orjinal degil o yuzden bu kadar ucuz
Canogul_ ysmnabd bende orijinalleri var ama 2 kere kullanmamışımdır tuhaf bi silikon kokusu var özenip almıştım ama çoğu kişi söylüyordu koku var diye benim için alınmış gereksiz bişeydi