mickeyy rabiatsdmr Doğum sonrası doktorum bana şurup verdi. Bağırsakları çalıştırıyor ve kabız olmayı önleyip kolay tuvalet yapmayı sağlıyor. Aynı şurubu gebeyken de kullanmıştım
Minel-inannesi rabiatsdmr yapmadikca kabizlik daha artar. Bol su icin, bol lifli beslenin, tuvaletten sonra nemli birakmayin, antibiyotikli krem vermislerdir kullanmayi ihmal etmeyin, doktorunuz onerdiyse kantaron yağı sürün.
merveakbulut06 rabiatsdmr canım öncelikle hayırlı olsun . Korkma ikinmadan yapmaya çalış ki dikislerin açılma olmasın zarar görmesin. Hastaneden çıkmadan büyük tuvaletine çıkmanı bekliyorlar cikabildin mi ona
Anonim18 rabiatsdmr bana doktorum şurup yazmıştı kabız olmamam için o yzden çok rahat bi şekilde tuvalete çıkıyodum kabızlık falan yaşamadım
Marsila rabiatsdmr Kefir iç canım iyi gelir. Sonra kayısı hoşafı korkma çok ıkınma bekle iyixce gelsin tuvaletin
ipeksibel rabiatsdmr hiç korkma hiç birşey olmaz bende ayniydim ya kanamam olursa ya dikisim patlarsa diyordun