rabiatsdmr Çok utanarak yazıyorum 4 gün önce doğum yaptım normal doğum dikişlerim var büyük tuvaletime gitmeye korkuyorum bir şey olur diye bana akıl verir misiniz
AslanKadini_ rabiatsdmr ben sezaryenli halim ile gitti isem sende gidersin kardeşim bence 😁ben bol bol kayısı suyu icmistm öyle olunca kabızlık olmadı dikişler de zorlanmadi zeytinyağı da içebilirsin
Ebruozym45 rabiatsdmr neden utanıyorsun bende normal doğum yaptım senin gibiydim korkarak yapıyordum ama karı şeyler yememeye çalış kolaylıkla yapabilirsin 🌸🌸
ayse_sare rabiatsdmr bende normal doğum yaptım senin gibi korkuyordum sıvı beslenmeye calıs sürekli Bi süre ilk tuvalete cıkarken biraz acıyor ama geciyor sonra 💕ekmek katı seyler yememeye calıs dikişlerin zorlanmasın
sevimailesi rabiatsdmr utanılacak bir durum yok cnm çok katı yeme ilk dönemler elinden geldiğince cok ıkinma korkulacak bir şey yok korkma kolay kolay atmaz dikişler 🥰🥰
gulsene1998 AslanKadini_ aşkım bence normal doğumda tuvalet daha zor oluyor neticede birbirine yakın yerler arkadaş oturmaktan korkuyor bence
rabiatsdmr Ebruozym45 katı hiçbir şey yemiyorum çorba ağırlıklı besleniyorum kayısı suyu içiyorum su çok içiyorum ama bişey olur diye korktum biraz teşekkür ederim 🌸
rumeysaatk bende normal doğum yaptım 1 ay önce ve 4 gün boyunca korkumdan büyük tuvaletemi yapamadım en sonunda (birazcık iğrenç olacak ama) lavobada bi kaç fırt sigara içtim öylelik büyük tuvaletimi kolaylıkla yapabildim
Ebruozym45 rabiatsdmr rica ederim 🌸☺️ Hiçbirşey olmaz rahatlıkla çıkın yani katı yiyip yapsanız dahi dikişlere birşey olmuyor denendi onaylandı misali ben bilmiyordum bu yüzden 🥲
Minmini rabiatsdmr hayırlı olsun öncelikle ve utanmayın lütfen çok normal korkmanız. Bol bol sıvı tüketin ve lifli gıdalar ile beslenin özellikle yeşillik. Bunlara dikkat ettikten sonra da tuvalette oturun sakince kendinizi zorlamayın. Eğer çıkamıyorsanız emzirme döneminde de güvenle kullanılabilen tuvaleti rahatlatan şaseler var eczaneden temin edebilirsiniz💐
rabiatsdmr Minmini teşekkür ederim ilk olduğu için ister istemez korkuyorum hamileliktede çok yaşadım çıkamadım tuvalete hiç biraz ondan kalma sanırım bir korku var
Marsila rabiatsdmr Kefir iç canım iyi gelir. Sonra kayısı hoşafı korkma çok ıkınma bekle iyixce gelsin tuvaletin
eceliko rabiatsdmr ben hoşaf içmiştim incirli kayısılı hiç sıkıntı yaşamadım. sezeryan olmuştum ama kabızlık durumu olmadı. süte de faydası oldu
Tazeanne111 rabiatsdmr ben de normal doğurdum 9 dikiş atıldı 4 ay önce doğum yaptım tuvaletimi yaparken hiç acımadı sadece her tuvaletten sonra dikişi temizleyin geçmiş olsun