ipeksiiimom istiyoruz açıkçası ama yaklaşık 4 5 aydır tutmuyor bKalm inşallah olur bu ay adetin 2 ci günü hormon testi yapck doktorum ultrason da Bi sorun görmedi onu da yapalım baklm dedi adetimi bekliyorum gidip yapcam glba benim tek sorun sigara glba sigara içiyorum beslenme dersen o da yok hiç iştahım yok sabahları hiç bişey yemiyorum sürekli kahve ile yaşıyorum adet olduğum gibi sigarayı terkedip sağlıklı beslenmeyi düşünüyorum oğlumda da 6 cı ay soğan ve incir kullandım gebe kaldım olmadı bu seferde öyle yapcm