sumeyyeuzuun_ muhammedinannesise gebelik şu an var gibi ama erken olabilir regliniz geciktiğinde tekrarlayın testi.
beyzanuroz muhammedinannesise bazen çıkmıyor eltimin öyle olmuştu test yapıldı çıkmadı 1 hafta sonra tekrar verdi test 2 aylık hamile çıktı
ZamaneAnnesii muhammedinannesise inşallah rabbim gönlündekini nasip eder canim daha fazla beklemene gerek kalmaz inşallah geç döllenme olmuştur da öyle çıkmıştır
muhammedinannesise ipeksiiimom yani şöyle iki tane aynı marka yaptım pozitif çktı sonra kan verdim negatif sonra başka Bi marka aldım n harfi ile başlıyordu aldığım ilk testen dha ucuzdur ama doğru çkrdı ve negatif sonuç verdi
ipeksiiimom muhammedinannesise eğer istiyorsanız Rabbim en kısa zamanda hayırlı bi şekilde nasip etsin
muhammedinannesise ipeksiiimom istemiyorsanız iyi olmuş gebeliğin olmaması sizinde test mi pozitif gösterdi