Valla dün gece uyuyamadım… Şu anda evden ufak bi ses gelse korkuyorum resmen. Zaten kaygılı bir insanım. Eşim polis. Onlara resimler sansürsüz de gelmişti bakmaya içim bile el vermedi… Sürekli kızların ailelerini düşünüyorum, kendi çocuğumu, yeğenlerimi… Allahım nasıl bir döneme denk geldik çocuklarımızı nasıl koruyacağız. Önceden kendim için kaygılanırdım şimdi sadece aklıma evladım geliyor. :(