Zulosumsal ben bugün doktora gideceğimi yazmıştım adetim düzenli fakat iki seferdir az az adet oluyorum diye gittim doktor ultrason baktı herhangi bir miyom,kist bişi yok yumurtalık temiz dedi fakat hormon bakalım madem dedi adetin 2 ya da 3. Günü gideceğim yine bildiririm