Zulosumsal Kızlar yardımcı olun 2 yıl önce doğum yaptım 1 senedir de 2 haftada bir adet oluyorum ve 3 gün sadece lekelenme şeklinde oluyorum 4. Günümde sökülüyorum kanamam başlıyor bu şikayetle kadın doğum doktoruna gittim alttan muayene oldum bisey söylemediler yumurtalıklar gayet iyi dedi hatta bi de hormon testi yaptıralım dedi tahlil verdim sonuçlarım için doktor erken yaş menopozu olabilir dedi yaa aşırı moralim bozuk ne önerirsiniz var mı benim gibi bu durumu yaşayan biri ne yapmam gerekiyor
Kuzularinanasi Zulosumsal amh kac cikti.hemen telaslanmayin.oyle hemen pat diye menopoz olmaz .olsaniz ztn regl doneminiz arasi uzamasi lazim.amh 1 den dusukse erken menopoz riski vardir.ordan ztn net anlasilir.2.bebegi tup bebek yaparsiniz nolcak simdi cozumler cok Allahin izniyle
_Goktugunannesi__ Zulosumsal aa gerçekten öylemiymiş kız ben kontrole gitmedim doğum yaptıktan sonra spiral taktırdım ben spirale yordum dediğiniz gibi en fazla 18 20 günde bir adet oluyorum 9 gün sürüyor ilk 3 ve son 3 leke şeklinde 3 günde normal derecede aşırı yoğun olmuyorum ama doktora da gitmedim dediğim gibi spirale yordum hep yaş 23
Meri-Mel Zulosumsal Ben de iki yıl önce doğum yaptım normal doğum 34 yaşındayım son iki adette çok az kanamam oldu pazartesi randevum var üstte kalsın ben de gidince bilgi veririm ne diyecek 🥴🥺
gencmom_ Zulosumsal yaşlarımız aynı ve aynı durumu yaşıyoruz adet kesici verdi bana ona rağmen kesilmedim 1 ay boyunca ful reğl oldum erken menopoz riskin var dedi benim ekstra olarak yumurtalıklarım pek iyi değilmiş
Zulosumsal Kuzularinanasi amh yok sonuçlarım içerisinde nasıl gerildim aşırı ya hiç böyle birsey beklemiyordum
kubra00k Bu konuda bilgim yok. Sadece benim babaannem ve halam 35 yaşında menopoz olunca dahada çocuğumuz olmadı hep derdi. Bende yapı olarak onlara benziyorum. İnş olmam. Doktor kontrolunde ol sen yinede baktır herşeyini. Başka önemsiz birşeyde olabilir canım
Kuzularinanasi Zulosumsal ona da bakmasi lazim mutlaka doktorun.ordan anlasilir cunku dedigim gibi ama 1 in altindaysa bile bu illa normal yolla bebek olmaz anlamina gelmez nasip belki olur,ama sans azaliyor yumurta az demek amh dusuk olmasi.erken menopoz bana da demisti dr amh bnm 0.7 ydi.2 sene icinde kesilir regl demisti ama 6 sene gecti onun uzerine hala oluyrm…
Zulosumsal Kuzularinanasi detaylı olarak bi daha gideceğim ya zaten düzgün bi baktıracağım ya ben bide sadece bebek açısından bakmıyorum olaya tabiiiki Allahım nasip ederse kızıma bir kardeş çok istiyorum. Ama ben eşime karşıda eksik hissetmek istemiyorum yetersizlik hissi duygusu olur mu bilmiyorum sonrası için daha yaşım 26 :( ne bileyim en azından bi 35 olsaydım
Kuzularinanasi Zulosumsal erken menopoz olmanin cinsel isteksizlik yapip yapmadgini bilmem.ama dedgm gibi dokto bana 2 sene icinde demisti ben hala regl oluyrm 2.kizimda oldu yani.tabi bunye meselesi 3 asgi 5 yukari dedigi sure tutar tutmaz herkese göre degisir yine ama bnce endise etcek durum yoktur sizinde
leylannpembemontu Amh yumurta rezervini öğrenmek için önemli bir test yumurtalar bitince menopoz başlar bu testi yapmadan nasıl menopoz dedi değer 1 in altında olursa başlar ama hemen menopoza girmezsiniz
Dtkubra Bende 20 gün önce öğrendim amh 0.73 çıktı annem erken menapoza girdi doktor bana dedi ki evet bu değerle erken menapoz riski var ama hala adet gördüğün için bu hemen olacak bişey değil dedi ama 2.çocuğu istiyorsan da çok bekleme acele et dedi 31 yaşındayım bende
Zulosumsal Dtkubra ya benim amh bakılmadı fsh ,lh, estradiol, prolaktin, tsh ve beta hcg ye bakılarak böyle bi TİSK’ten bahsedildi bana
Dtkubra Zulosumsal onlara da bakılıyor evet ama em gerçekçi yanıtı amh veriyo benim bildiğim çünkü doktor ultrason sırasında farketti rezervlerin çok az gözüküyor annede teyzede var mı dedi var dedim o zaman amh bakalım dedi amh da ultrasonu doğruladı