ahlelele_ahlelas AnnaGloria evet herkes onu öneriyor içinde daha önce tatmadığı şeyler var onları tattırıp deniycem
AnnaGloria ahlelele_ahlelas ben başlarken çay kaşığı kadar verdim sonra biraz artırdım oğlumun yuzu kızardı nemlendirici sürünce geçti ama suan da olmuyor bilgin olsun olursa endişe etme
ahlelele_ahlelas tontonannesi çok şükür sağlığı yerinde ama doktor biraz geride kalmış deyince endişe ettim
ahlelele_ahlelas AnnaGloria gündüzleri verin enerjisini gündüz bi şekilde attırırsınız da geceleri zor 😀
AnnaGloria ahlelele_ahlelas doğru ben akşam veriyorum gündüz yemeklerin önüne geçmesin diye bu kez öyle deneyim
ecrinbebe ahlelele_ahlelas iştahlı bir bebekse hiç telaş etme yeterki güçten düşmesin 2 yaşından sonra kilo alıyor bu bebekler bizimki de çok yerdi kilo almazdı 2 yaşından sonra aldı
ahlelele_ahlelas ecrinbebe çok şükür iştahı yerinde. Hatta eşm kızıyodu çok yediriyorsun diye. Ama yemek istiyor. Doktor kilosu düşük deyince şoke oldum
ecrinbebe ahlelele_ahlelas sıkıntı yapma 2 yaştan sonra alıyor böyle bebekler ben hergün ağlardım ahhh ajhh