domatesguzeli ppzeynep öyle canım istedi.. Neden bi anne ben memeden kesiyorum diyince çok küçük neden kesiyorsunuz diye sorulurki ben bilmiyormuyun küçük olduğunu? Bunun sebebi size tam olarak ne katacak? Doktormusunuz gelişim uzmanımı? Canım istedi kesiyorum.
suheyla92 ppzeynep cok mu kucuk 15 aylik olmus. Ne kadar gec kesilirse o kadar zor oluyor bebek icin ayrica emerken annenin de bebegin de gece uykusu da berbat oluyor.
ppzeynep domatesguzeli Belki az yemek yiyor diye, belki gece uyumuyor diye, belki ikinci bebeğe hamilelik…Sadece merakımdan sordum. Anne platformu ya hani. Her soru her zaman yargılamak için sorulmaz. Ön yargılarınızla mutluluklar.
domatesguzeli Fulyy saçma sapan sorulara gayet sakin bir dille cevap verdiğimi düşünüyorum hakkı daha fazlası aslında.
aley1711 @“domatesguzeli” Çok doğru söylüyorsun çok ama çok katılıyorum 🫶🏻 Bende bebeğimi hiç emziremedim sütüm çok yetersizdi ilk başta çok ağladım doktorundan tut her tanıdığım laf etti Sonra artık umursamadım annesi benim en iyisini bilirim dedim geçtim
domatesguzeli aley1711 insanlar çok garip gerçekten çocuk parmak kadar kaldı emip yemek yememekten gecenin körü bile parka inip yemek yedirmeye çalıştığımı biliyorum ama şu sıra ne hikmetse herkes daha çok küçük neden kesiyorsun diyor ben zaten vicdan azabı çekiyorum o her meme istediğinde.
suheyla92 mevraca ben izliyorum genelde dönüp bakmiyor bakarsa ilgisini baska yone cekiyorum oyuncaklarla. Tuvalete giderken ya da acil isim varsa 5 dk aciyorum ona oyalansin diye. Henuz kucuk ama renkleri sayilsri vs ogrenme zamani geldiginde egitici seyler izleticem. Yasakci zihniyet bana yanlis geliyor cunku yasak olan hersey caziptir. Otizm fln demesin kimse bakiniz herkesin bildigi cocuk doktoru osman gonulal ne demis:
domatesguzeli suheyla92 sadece gece uykusu değil derdim inanın o olsa umrumda değil. Çocuk yemek yemiyor geceleri bile parka iniyordum ki yedireyim diye eşimle girmediğimiz hal kalmıyordu iki gün meme vermedim obur gibi yemek yemeye başladı kase kase çorba içer oldu.
ppzeynep suheyla92 Evet, çok küçük. Süt varsa ve severek de emiyorsa bana göre küçük. Hani iki yaş hedef olmalı ya. Tabii farklı durumlarda erken kesilebilir. Uykusuzluk, çocuğun ek besini reddetmesi vs. Belki öyledir, dedim. Sadece merakımdan sormuştum.
Evaninanasi mevraca tam 2 yaşında hiç açmadım. Kendim de hiç izlemem zaten yani o akşam 8 de uyur ama eşim evde yoksa hiç açılmaz o TV. Şu an eşim 10 gündür görevde, 10 gündür açılmadı hiç mesela sjmsksks eşim varken de bebişim uyuyunca film gecesi yaparız ama o uyanıksa tüm günümüz onunla geçiyor
sevilcn mevraca TV izlemiyorum bu yüzden açmıyorum tabletten takip ettiğim dizilerim var geceleri uyuyor o zaman izliyorum
crybaby mevraca bence kısıtladıkça dikkat çekiyor gibi geliyor kızım 4 aylık ama çevremden biliyorum daha da merak ediyorlar bence arada bir gösterilip merakı giderilmeli çocukların zaten akşama kadar çocukla uğraşırken kim tv izliyor ki
feyzanuur mevraca bebeğimin yanındayken hiç açmadık veya sesini dinletmedik 9 ayı geçti… çok zor ama sonucunu düşününce değer 🌸