pantenkelebek mevraca acıyorum kendim izliyorum o da arada bir bakıyor ama oyuncaklariyla oynuyor bazen de ona acıyorum yarim saat sonrası yok
Meteninanneesi mevraca benim bebeğim 6 aylık ben ara ara açıyorum en azından işimi yapana kadar, zararı elbet var ama ne olursa olsun faydası da var. İnşallah sonunda pişman olmam ama açmazsam da ne yemek yiyebiliyorum ne iş yapabiliyorum
prenseskizimbenim mevraca öğleye kadar açık sonra ben de zayen pek tv insanı değilim ama ben izlerken de pek ilgisini çekmiyor 4 aylık 1 yaşayınca da açarım eğitici çizgi filmler trlefon daha tehlikeli geliyo bana
BENOYLEUYGUNGORDUMM mevraca o aylarda değil 1 yaşından sonra açtım. Çocuk programları izliyo fakat gün boyu değil
mevraca Snowglobe ben normal bir izlemeyecegi dizi dahi açsam oturup izliyor dikatli ce bakıyor, acıo izletmedigim icinmi böyle oluyor bilmiyorum anlayamadım
sincapailesi bilememolabilir aynı durumdayım çok sıkılıyorum uyuyunca bakayım diyorum memede uyuyır bensiz uyumuyor
sincapailesi Snowglobe ay ciddi mısınız ben 9 aydır açmadım hiç görünce kitleniyor ee napiyim şimdi çok bakıyor diye açmıyorum
slnpkmm mevraca hiçbir şekilde tv yok izlemiyorum izletmiyorum anca gece uykusuna yatırdığımda kısık sesle açıyorum ama onu da eşim izliyor ben iş yapıyorum genelde
hayatisigim mevraca bizde tv yok kendim telefona bakıyorum mutfakta iş yaparken de telefondan masterchef açıyorum normalde sesini de duyması iyi değil tabi ama yapacak bir şey yok. Bir de eşimin evde olmadığı ve çok sıkıştığım zaman bi kaç defa 3-5 dk çocuk şarkısı açıp mama sandalyesine oturttuğum oldu. (18 aylık sayılır)
xbebegimx mevraca ben oldu bitti sevmem tv izlemeyi , cocuguma da bu konuda katiyimdir esim haberlere bakarken biz baska odaya geceriz, zaten ulkenin de durumu ortada izlemeye degecek hicbir sey yok.
ebru3457 mevraca ben 3 buçuk aylık olana kadar açtım ama sadece sesini duyuyordu beşiğinde yatıyordu zaten görme gibi birşeyi olmadı ondan sonra açmamaya başladım kendimde uyuttukça açıyorum uyanınca geri kapatıyorum ama misafirlikte vs bi kaç kere baktı ne kadar yönünü çevirsemde ister istemez gördü şuan 6 buçuk aylık
Husnur ezgiii12490 annesi zaten çalışan anne ve çocuğa babaannesi bakıyor babaanneside yani öyle çok genç bilinçli biri değil çocuk akşama kadar elinde telefon ile dolaşıyor yani dediğim gibi vermeyene saygım sonsuz bende vermeme taraftarıyım ama haftada iki üç defadan bişey olacağını sanmıyorum
Bayancorek mevraca 25 aylık hala ekran yok bizde zaten bağımlı değiliz yoksa aramam bile eşim maç izler sadece 🙏🏻 ona rağmen bir yerde gördüğü zaman da şok olmuş gibi bakmaz oturup izlemez 🌸
Ballikizim99 mevraca tv açmıyoruz 1 yaşında ama bu aralar bez değiştirmekte çok zorlanıyorum bir türlü dırmuyor yerinde zorlasam ağlıyor o yüzden bez değiştirene kadar telefondan şarkı açıyorum veriyorum eline izlerken hızlıca değiştiriyorum değiştirdikten sonra hemen alıyorum geri bu yöntemi buldum bende 🙄