kolonyalimendil gamzeci benimkide döne döne yatıyor zaten her zaman birlikte uyumuyoruz ama uyuduğumda sığıyorum 😀 kare olanlar daha iyi olabilir ama benim yer sorunum var 😅
gamzeci kolonyalimendil bizimde yer problemimiz olabilir kiradayiz kendi evimiz dar oraya gecersek öyle.kaliriz 😀
kolonyalimendil Seren-karan işte o yüzden bişey diyemem hadi bi iki sök tak idare eder ama sonrası ister istemez deforme oluyor vida yerleri
kolonyalimendil gamzeci biraz ileriye dönük bakmak lazım o zaman 😅 90*190 a kendi rahat rahat döne döne sığıyor 😅 yazın yer yatağı yaptım kocaman yine bi köşeye sığdırdım kendi zar zor 😂 yatak ne kadar büyürse analar o kadar sığamıyor 🤣🤣
gamzeci kolonyalimendil evet bende şu an sığmıyorum geldikçe geliyor uyuyunca üstüme üstüme bi kenarda sıkışıp bayılıyorum 😃
Beri_34 Mnbj123 çok güzelmiş bende böyle bisey almayı düşünüyorum oğlum 23 aylık park yatakta rahat etmiyor artk
Emha Seren-karan benimki de 18 aylık yer yatağında yatıyordu çünkü park yatağında yatmadı 1 MT 2 MT yaptırdım ama babam yaptı benim çok güzel kullanışlı oğlumda severek yatıyor bende yanında yatabiliyorum hatta eşimde yatabiliyor 3ümüz baya geniş oldu tavsiye ederim
Seren-karan Ben aldım kızlar dolap hesabından 120 ye 200 gayettr hesaplıydı 3 bine aldık kurduk çokta güzel bizim zaten bi kaç yıl idare etsin sonra baza alırım diye böyle uygun aldık