Seren-karan Merhaba çocuğuna Montessori yatak kullanan var mı acaba kullananlar nereden aldınız memnun olanlar paylaşabilir mi çok teşekkür ederim
kolonyalimendil Seren-karan ben trendyoldn almıştım memnunum bir sene oldu sanırım beraber de yatıyoruz bi sıkıntı olmadı
Beri_34 Mnbj123 çok güzelmiş bende böyle bisey almayı düşünüyorum oğlum 23 aylık park yatakta rahat etmiyor artk
Seren-karan Mnbj123 bebeğim 20 aylık olacak beşikte yatmıyor uzun süredir yer yatağında yatıyordu kış geldi yatak almak istiyordum
gamzeci kolonyalimendil sizin model hangisi acaba benim kızım da birlikte yatmayı seviyor içine sigacagimiz bir şey istiyoruz bizde meme de uyuyor mecburen yanına yatmam gerekiyor
Emha Seren-karan benimki de 18 aylık yer yatağında yatıyordu çünkü park yatağında yatmadı 1 MT 2 MT yaptırdım ama babam yaptı benim çok güzel kullanışlı oğlumda severek yatıyor bende yanında yatabiliyorum hatta eşimde yatabiliyor 3ümüz baya geniş oldu tavsiye ederim
Seren-karan kolonyalimendil acaba kaç yaşa kadar kullanabilir ki ya ona karar veremiyorum büyük ölçüde mi alsam diye
kolonyalimendil Seren-karan yani bence baya uzun gider rahat 10 yaşına kadar filan benim aldığım çok sade modellerinden. Bi zarar görmediği sürece uzun süreli kullanılır. Ben baya bi sonra baza almayı düşünüyorum tabi kiracıyız sök tak sıkıntı olur illaki ama gittiği yere kadar kullanacam
Seren-karan kolonyalimendil bizde tayinciyiz işte gezici olduğumuz için hangi modeli alacağıma karar veremedim altı çekmeceli olanlar da var acaba ondan mı alsam diyorum bilmiyorum yani
kolonyalimendil gamzeci benimkide döne döne yatıyor zaten her zaman birlikte uyumuyoruz ama uyuduğumda sığıyorum 😀 kare olanlar daha iyi olabilir ama benim yer sorunum var 😅
kolonyalimendil Seren-karan işte o yüzden bişey diyemem hadi bi iki sök tak idare eder ama sonrası ister istemez deforme oluyor vida yerleri