Busex aylinimonunannesi doğru dıyorsunuz en ıyısı doktorumu degıseyım ben. Bana da mantıksız geldi çünkü burnu zaten akıyordu. Ve ateşi olmadan neden ilaç ıcırtıyor? Ha dicem ağrısı sızısı başı ağrıyor diyemi içirt dedi acaba ?
aylinimonunannesi Busex ateşi olan çocuğa soğuk compress ve sirkeli su da yanlış bir uygulama. Ilık suyla duş aldırmanız en doğrusu olur. Soğuğa karşı vücut ateşi daha fazla yükseltebiliyor tehlikeli bir durum.