Hanımalr iyi geceler. Oğlum 2 yaşına girmek üzere , kreşten dolayı burnu akıp hapşırıyordu devamlı. Yatmadan önce calpol verdim. 4 saati tamamlayınca diğer ilacı mı vermem gerek ? Ateşi hiç olmadı bugün. Uyuyan bebeği nasıl uyandırıp ilaç içirtebilirim ki ?