minikkurabiyee bir şey olmaz demişler abartıyorsun demişler şerefsizin yüzüne bakıyorlar mesela heee katil yüzü yok suçlu yüzü yok tamam bir şey yapmaz gözüyle bakıyorlar artık kendi polisimiz kendi hakimimiz savcımız kendimiz olacağız kızlar hatırlar mısınız bilmiyorum zamanında bir kadın vardı kocası onu afedersiniz de esc.rt olarak çalıştırmak isteyince kocasını öldürmüş defalarca şiddete maruz kalmış polisler bir şey yapmamis geri göndermişler şerefsizi hep. Sonra noldu tabi kadını cezaevine yolladılar Twitter’da çok gündem oluyordu zaten ülkenin adaleti Twitter’dan sağlanıyor 😂 Allah razı olsun Elon Musk’tan ne diyelim kadın birkaç sene yattı çıktı başka bir ülkede olsa kahraman gözüyle bakarlardı kadına
Allah’ın kanunlarını hadi uygulamıyorlar okey ama şeriat kanunlarını uygulayan bir çok ülke var şeriat adı altında olmasa bile idam var yani