Eşim tanıştığımızdan beri benim tek başıma bi yerlere gitmemi pek istemez. Gideceksem bin kere dikkat et diye tembihler. İşte ben dün anladım neden böyle yaptığını. İnanın ki dünden beri hayattan elimi ayağımı çekmek istiyorum. Mide bulantısından baş ağrısından ve düşünmekten sabaha kadar zar zor uyudum. Rüyamda kızımı gördüm camdan düşüyordu. Çok korktum. Dayanamıyorum, bu dünyada gördüklerime dayanacak gücüm kalmadı. Kadin kadin diyorlar benim için 19 yaşında bi çocuk daha o… bir anne yavrusunu o şekilde görmeye nasıl dayansın. Hem de onu hiç tanımayan bunca insan bile dayanamazken… Bizler bu haldeyken o aileler ne yapsın? Şikayet etmişler daha önce. Kendimizi koruyamadigimiz yerde sığındığımız emniyet, adalet de bizi korumayacaksa neden yaşıyoruz? Yalnız Allah’ın adaletine güveniyorum. O yaratığın cehennem çukurlarında dirilip dirilip pişeceğini biliyorum.
O güzel kızların da cennet bahçelerinde melek olacaklarını…