minikkurabiyee İnanın idam da bir çözüm değil, ölüm kurtuluş. Yurtdışında niye vakalar az? Caydırıcı cezalar var çünkü. Ayrıca sanıyor musunuz idam gelse; bu devlet gerçekten hakedenleri idam edecek? Suçlu olanları nasıl serbest bırakıyorsa, gerçek suçluları idam da etmez bu devlet. Benim adalete zerre güvencim kalmadı. Allah kahretsin toplumumuzu, bu cehaleti, bu vahşeti, bu eğitimsizliği, bu ahlakı bozulmuş insanları…