canimanne06 bende pembesi var memnunum yaklasik 2 yildir kullaniyorum ama bence beyaz alin daha iyi mor olsaydi mor alcaktim ben hep seffaf kılıf takardım ama oembesi olunca pembeyi aldim. Her kilif olmuyo maalesef her renk olmuyo yani. Beyazi alirsaniz her renk kilis kullanirsiniz☺️