Önce istanbul ardından Ankara’da deprem oldu. Rabbim daha beterinden korusun. Diken üzerindeyim bebeğimi yanlız bırakamıyorum. Ne yazikki İstanbul’u bekleyen büyük bir deprem varmış silivri ve İstanbul tehlike altında deniyor. Ocak ve Mart ayı kötü geçecek diede söyleniyor. Ocak bitmek bilmedi ama martta ne bekler bizi Allah büyük.