Yasmin4 X tr gördüm sansürsüz parçalamış. Düşündüğüm tek şey o annenin kızının kafası k*pöuş halde yerde görüp feryat figan bağırması. Şimdi o anne o anı nasıl unutacak kafayı yemezse iyi. Bu insanlar niye dışarıda 27 tane sabıkası olan biri, madde kullanıp bir senedır durmadan kızları rahatsız edip tehdit eden biri sokakta kıza taciz edip serbest kalan biri biz bu ülkede şansa yaşıyoruz gerçekten ve ben kızımı parka çıkarıyordum yalnız korkuma hiçbiryete çıkamıycam ben de kız çocuğu yetiştiriyorum ve bu kadar iğrenç bir ülkede nasıl yaşayacak nasıl gelecek sunacak diye düşünüyorum insan evladını pamuklara sararak büyütüyor sırf bir gün biri gelipte parçalara ayırsın diye mi atlatamıyorum o çocuğun ölmesi onun için ödül sürünmeliydi ölüp ölüp dikilmesi şimdi o anne o çocuğu kesse yine içi soğumaz