Çok kötüydü yani anlamadığım şey üstünü örtselerdi bari bir anneye nasıl gösterebilirler ya bazen aklım almıyor. O annenin yüreği şimdi o pisliğin cesedini yaksa da soğur mu ya ? Nasıl bir vicdansızlık bence her bir bireyin kan testi verip psikolojik terapilerden geçmesi gerekiyor hiçbir anne evladıyla nasıl böyle sınanır nasıl yanıyordur içi kadının ya nasıl bir insan bunlar nasıl başka cana kıyabildiler ülkemizde madde bağınlılığı arttıkça böyle olayları çok duyacağız o yüzden her haneye aylık kan testi yapmaları gerekiyor gerekiyorsa yolda çevirip coronadan gibi kitlerden yapsınlar. Herkes incelensin o kadın nasıl dayansın ya kafayı yemiştir. Ben bile ağladım. Çok üzücü çooook