denizalismom bcemmm bebeğin kaç aylık ? Benim her sağımda böyle değil tabi . Sabah ve gece böyle oluyor bazen daha da az olabiliyor . Stresten uzak durun ve bol bol uyuyup dinlenin. Bu çok önemli . Ayrıca günde 3 litre su tüketin . Baby mom kullanıyorum.
suheyla92 bcemmm ben sabahlari kahvaltıdan sonra iciyordum is goruyordu gercekten. Ek olarak kuru dut yedim tavsiye ederim
mseyma bcemmm bestlack damla da kullanabilirsiniz. Kimyon hem sütü arttırıyor, hem gaza iyi geliyor hem de anne sütünün kokusunu güzelleştiriyormuş. Hurma da çok etkili. Bir de karadutözü
denizalismom bcemmm biliyorum benim de 7 aylık olacak işe de gidiyorum inan çok yorucu ama bir iki saat bile uyuyunca iyi geliyor. E bebekte bi çay var o da işe yarıyor. Rezene ısırgan otu falan var onu da deneyin .